Veelgestelde vragen

Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Als u bestelt bij Onlykorfbal.nl gelden de volgende tarieven voor het verzenden van uw order :

– Bij bestellingen tot € 60,00, betaalt u € 6,75 verzendkosten.
– Bij bestellingen boven de € 60,00 zijn er geen verzendkosten.

Alleen als u vanuit het buitenland bestelt, gelden er andere tarieven. Voor pakketten tot twee kilogram gelden dan de volgende tarieven:
– Duitsland, België en Verenigd Koninkrijk, tot € 60,00, betaalt u € 13,00.
– Duitsland, België en Verenigd Koninkrijk boven € 60,00, betaalt u € 6,75
Zwaardere pakketten zijn op aanvraag.

Kan ik artikelen retourneren?
Het retourneren van bestelde goederen is uiteraard mogelijk. U mag de gekochte artikelen binnen zeven dagen ongebruikt en origineel verpakt aan ons retourneren. U voegt bij het pakket het retourformulier toe, deze kunt u vinden onder het kopje ruilen en retourneren. Het pakket stuurt u terug op eigen kosten.
Zodra uw retourzending ontvangen is, ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail. Het aankoopbedrag wordt binnen veertien dagen op uw rekening terug gestort. Betaalt u per creditcard, dan zal het retourbedrag op uw eerstvolgende afrekening verschijnen.

Ik heb onlangs een bestelling op jullie webshop geplaatst, maar heb de goederen nog niet binnen. Hoe kan dat?
Het kan voorkomen dat wij één of meerdere artikelen moeten bestellen bij de leverancier. Wij houden u daarvan op de hoogte. Uiteraard kunt u altijd een e-mail sturen naar info@onlykorfbal.nl om de status van uw order op te vragen. Zodra wij de artikelen binnen hebben, zal het pakket via Post.NL verstuurd worden. Hiervan ontvangt u per e-mail een bevestiging, inclusief de Track&Trace code, zodat u het pakket kunt volgen.

Ik wil een artikel in jullie webshop bestellen, maar mijn maat staat er niet bij?
Het kan zijn dat uw gewenste maat van een schoen of trainingspak er niet bij staat. U kunt dan het beste even een e-mail sturen naar info@onlykorfbal.nl. We kunnen dan voor u nakijken of we dit artikel nog kunnen bestellen in uw maat.

Ik heb iets besteld, maar wil de bestelling annuleren. Kan dat?
Dit is mogelijk, echter wij proberen uw bestelling direct te verwerken. Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?
Dat kan, tijdens de bestelprocedure kunt u aangeven op welk adres u de bestelling wilt ontvangen.